بهترین مرکز ترک متادون کجاست؟

بهترین مرکز ترک متادون

قطع ناگهانی متادون منجر به علائم و نشانه‌های ترک متادون خواهد شد، این علائم اگرچه به ندرت تهدیدکننده زندگی هستند، اما می‌توانند بسیار ناخوشایند باشند، به همین دلیل ترک متادون در خانه آن هم به تنهایی پیشنهاد نمی‌شود، زیرا با خطر عود همراه است. از اینرو یافتن بهترین مرکز ترک متادون و دریافت کمک حرفه‌ای از متخصصین آن ضروری بنظر می‌رسد. در حقیقت ایمن‌ترین راه ترک متادون سم زدایی پزشکی و کاهش تدریجی دوز آن است، این روش که باید تحت نظارت متخصصین اعتیاد انجام شود، منجر به کاهش شدت علائم ترک و جلوگیری از عود خواهد شد. اگر شما خواهان روشی ایمن برای درمان اعتیاد متادون هستید، باید به دنبال یک مرکز ترک اعتیاد متادون خوب باشید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با خدمات بهترین مرکز ترک متادون آشنا کنیم، بنابراین توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

بهترین مرکز ترک متادون

چرا به بهترین مرکز ترک متادون مراجعه کنیم؟

ترک اعتیاد با متادون یکی از روش های جایگزین است که معمولا از آن در کمپ ترک اعتیاد استفاده می‌شود. متاسفانه این رویکرد با خطر ابتلا به اعتیاد متادون همراه است، به همین دلیل در بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران یعنی ونک کلینیک از آن استفاده نمی‌شود، زیرا هدف ما این نیست «ابروی شما را درست کرده و چشمتان را کور کنیم!» ما به دنبال درمان قطعی اعتیاد شما هستیم. ممکن است شما به دلایل دیگر دچار اعتیاد و وابستگی به متادون شده باشید، هر دلیلی که داشته باشد، مهم نیست، حالا تنها ترک اعتیاد متادون مهم است.  باید بدانید که علائم ترک متادون که در طول سم زدایی به وجود می‌اید بسیار ناخوشایند است و برای مدیریت و کنترل آن‌ها و عدم عود متادون نیاز به کمک متخصصین بهترین مرکز ترک متادون دارید. علائم ترک متادون می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

• بیقراری
  • آبریزش شچم
  • لرز
  • درد عضلانی
  • درد مفصلی
  • تهوع
  • استفراغ

از آنجایی که خدمات کلینیک های ترک اعتیاد با هم تفاوت دارد، توصیه می‌کنیم تا به منظور مدیریت عوارض ترک و کاهش مدت زمان ترک متادون، به بهترین مرکز ترک متادون (کلینیک ترک اعتیاد ونک) مراجعه کنید. در اینصورت درصد موفقیت درمان شما افزایش می‌یابد.

حتما بخوانید: ترک متادون چند روز طول میکشد؟

علت مراجعه به بهترین مرکز ترک متادون ایران

خدمات بهترین مرکز ترک متادون

ونک کلینیک به عنوان بهترین مرکز ترک متادون مجموعه‌ای از خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

• نظارت پزشکی: از آنجایی که توصیه می‌شود ترک متادون تحت نظارت پزشکی صورت گیرد، متخصصین بهترین مرکز ترک متادون پیشرفت شما را در طول فرایند درمان زیر نظر می‌گیرند و علائم شما را کنترل خواهند کرد.
  • کادر درمانی کامل و متخصص: کادر درمانی بهترین کلینیک ترک اعتیاد متادون در تهران، متشکل از دکتر ترک اعتیاد، روانشناس و روانپزشک ترک اعتیاد، متخصص مغز و اعصاب، متخصص گوارش، متخصص داخلی و پرستار آموزش دیده در حوزه اعتیاد است.
  • ارائه جدیدترین روش های ترک اعتیاد: در بهترین مرکز ترک متادون از روش های نوین ترک اعتیاد به منظور کسب نتیجه ای قطعی استفاده می‌شود. در این زمینه متخصصین ونک کلینیک از رویکردهایی مانند کاشت ایمپلنت نالتروکسان، دی سولفیرام، RTMS، QEEG و… بهره می‌گیرند.
  • فراهم کردن امکانات رفاهی و هتلینگ: محیط ترک اعتیاد نقش به سزایی در درمان آن دارد. ونک کلینیک با فراهم کردن محیطی آرامشبخش و عاری از هر گونه محرک به درمان اعتیاد شما کمک خواهد کرد. اتاق های VIP و مستر با ویویی عالی و تجهیزاتی مانند یخچال، کمد اختصاصی، اینترنت پرسرعت، اتاق های مشاوره، اتاق های RTMS , QEEG از جمله امکانات بهترین مرکز ترک متادون در تهران است.
  • حضور مشاور تغذیه: مصرف غذاها و ویتامین‌ها برای ترک اعتیاد ضروری است. بنابراین به منظور تغذیه مناسب می‌توانید روی کمک مشاوره تغذیه حساب باز کنید تا بدنتان در طول درمان تقویت شود و علائم ترک متادون کنترل گردد.
  • برنامه درمانی منحصربفرد: در مرکز ترک متادون «ونک کلینیک»، برای هر بیمار یک برنامه جامع درمانی با توجه به ارزیابی های روانی و جسمی او تنظیم خواهد شد. اگر سوالتان این است که چرا پروتکل ترک اعتیاد بیماران لازم است تا مجزا باشد؟ باید بگوییم که سم زدایی هر بیمار تجربه‌ای منحصربفرد است و برای کسب بهترین نتیجه باید برنامه درمانی متناسب با نیازهای هر فرد باشد.
  • ارائه خدمات بستری و سرپایی: بهترین مرکز ترک متادون، ارائه دهنده خدمات بستری و سرپایی است. این به معنای آنست که اگر خواهان ترک متادون در منزل نیز باشید، می‌توانید خدمات سرپایی را دریافت کنید، یعنی تنها زمان‌های خاصی را در کلینیک حضور خواهید یافت و باقی زمان درمان را در خانه می‌گذرانید. اما در درمان بستری، شما بصورت شبانه روزی تحت نظارت هستید. اگر اعتیاد به متادون شما شدید باشد، توصیه می‌کنیم تا درمان بستری را انتخاب کنید، زیرا احتمالا علائم ترک شما شدیدتر خواهد بود.
  • امکان ترک متادون برای زنان و مردان: ونک کلینیک امکان ترک اعتیاد برای مردان و زنان را در هر سنی فراهم کرده است.
  • فضایی برای کار درمانی: نقش ورزش در ترک اعتیاد ثابت شده است، ورزش می‌تواند منجر به تقویت انگیزه و فعالیت شما گردد و این در فرایند ترک متادون اثرگذار است. در بهترین مرکز ترک متادون یعنی ونک کلینیک فضایی به همین منظور با امکاناتی نظیر فوتبال دستی، پینگ پنگ، رقص و آواز و میز بیلیارد برای شما عزیزان تعبیه شده است.
  • استفاده از داروهای ترک اعتیاد: بهره گیری از داروهای پزشکی می‌تواند علائم ترک را مدیریت و کنترل کند. استفاده از رویکرد (MAT) و کاربرد دارویی مانند نالوکسان با همراهی مشاوره ترک اعتیاد برای ترک متادون ضروری است.
  • روان درمانی ترک اعتیاد: درمان و مشاوره اجزای ضروری خدمات ترک متادون هستند. در حقیقت جلسات روانشناسی ترک اعتیاد، به افراد کمک می‌کند تا جنبه های روانی و عاطفی اعتیاد را(علل روانی گرایش به متادون) بررسی کنند، مهارت‌های مقابله‌ای مثبت را توسعه دهند و یک برنامه پیشگیری از عود برای بهبودی طولانی مدت ایجاد کنند.

مشاوره ترک اعتیاد در بهترین کلینیک ترک اعتیاد به متادون (ونک کلینیک)

شماره تماس: ۸۸۰۵۴۹۵۱

خدمات بهترین مرکز ترک اعتیاد متادون

مراحل درمان در بهترین مرکز ترک متادون

کلینیک ترک اعتیاد ونک به عنوان بهترین مرکز ترک متادون در تهران، بطور کلی مراحل زیر را به منظور درمان بیماران استفاده می‌کند:

1. مشاوره تلفنی رایگان
  2. مشاوره بستری برای توضیح مراحل و چگونگی ترک متادون
  3. ارزیابی های جسمی بیمار با آزمایشاتی نظیر آزمایش خون، تست اعتیاد و… برای بررسی سابقه بیماری های فیزیکی فرد
  4. ارزیابی های روانی با مشاوره و انجام نقشه مغزی برای بررسی وجود اختلالات هم زمان
  5. تنظیم پروتکل ترک اعتیاد برای هر بیمار با توجه به ارزیابی های انجام شده
  6. انجام سم زدایی متادون از بدن
  7. کاشت ایمپلنت نالتروکسان برای کاهش ولع بیماران نسبت به متادون
  8. بهبود بروز علائم ترک با داروی ترک متادون
  9. برگزاری جلسات روان درمانی با کمک روانشناس ترک اعتیاد

مراحل درمان در بهترین مرکز ترک اعتیاد متادون

برای ترک متادون بدون درد و خماری با ونک کلینیک تماس بگیرید

با توجه به موارد مذکور، حالا دیگر می‌دانید که در بهترین مرکز ترک متادون، برنامه درمانی جامع (به منظور ترک اعتیاد متادون جسمی و روانی افراد) تنظیم می‌شود تا اعتیاد شما ریشه کن گردد. علاوه بر این متخصصین ونک کلینیک، از روش های نوین ترک اعتیاد به منظور کاهش شدت علائم ترک ایجاد شده بهره می‌گیرند تا ترک متادون بدون درد و خماری حاصل شود. بنابراین اگر خواهان ترک اعتیاد به متادون بصورت راحت و ایمن و یک زندگی سالم و نرمال هستید، توصیه می‌شود تا با بهترین مرکز ترک متادون یعنی کلینیک ترک اعتیاد «ونک کلینیک» تماس(۸۸۰۶۴۳۷۹) بگیرید. متخصصین ما از ابتدا تا انتهای مسیر درمان را همراه شما خواهند بود.

منبع: americanaddictioncenters

یک پاسخ

1. سلام
    مقاله بسیار عالی و مفید بود و من شخصا تصمیم گرفتم بیام کلینیک شما واسه ترک متادون