بهترین مرکز ترک ترامادول (۱۴۰۳)

بهترین مرکز ترک ترامادول

قرص ترامادول به عنوان یک مسکن قوی برای درمان دردهای عضلانی، درد عصبی، دردهای ناشی از جراحی و…بکار می‌رود. نکته ای که باید برای مصرف ترامادول درنظر داشته باشید، اینست که ترک ترامادول ناخوشایند بوده و حتما نیازمند کمک حرفه‌ای دارد. از این رو امروز قصد داریم تا شما را با خدمات و مراحل درمان بهترین مرکز ترک ترامادول آشنا کنیم. اگر خواهان درمان اعتیاد به ترامادول هستید، جای درستی امده‌اید! کافیست با ما همراه باشید تا با بهترین مرکز ترک ترامادول در تهران آشنا شوید.

بهترین مرکز ترک اعتیاد ترامادول

ترامادول چیست؟ (لزوم ضرورت تماس با بهترین مرکز ترک ترامادول )

ترامادول یک داروی ضد درد است که در دسته‌ی مواد اعتیادآور قرار می‌گیرد و از آن به عنوان داروی ترک اعتیاد هم استفاده می‌شود. اما در صورتی که به صورت خودسرانه و بدون تجویز متخصص مصرف شود، وابستگی ایجاد می‌کند و در اینصورت شما به ترک ترامادول نیاز خواهید داشت.

قرص ترامادول در ابتدا برای مصارف پزشکی و کمک به درمان ترک سایر مواد مخدر تولید شده بود، اما بعد از مدت کوتاهی به نوعی مخدر تبدیل شد.

علت روی آوردن افراد مختلف به این دارو، تأثیر آن بر تسکین درد، علائم نشئگی و آرام‌بخشی، قیمت مناسب و در دسترس بودن آن است.

به دلیل حس نشاط و نشئگی که مصرف ترامادول دارد، امروزه جوانان زیادی به مصرف ترامادول گرایش پیدا کرده‌اند. ترامادول مسکنی ضعیف‌تر از مورفین است و پزشکان معمولاً داروی ترامادول را بیشتر از ۲ هفته برای بیماران خود تجویز نمی‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دارو این است که اثرات ضعیفی بر بدن می‌گذارد؛ اما مدت ماندگاری و اثرگذاری آن در بدن طولانی است. به صورتی که اثرات آن در بدن بین ۲۴ تا ۵۵ ساعت باقی می‌ماند.

با توجه به مواد مذکور بنظر می‌رسد که سوءمصرف ترامادول یا استفاده از آن بیش از زمان دوز تجویزی، شما را به دردسر بزرگی بیندازد! اینصور نیست؟! عوارض اعتیاد به ترامادول بسیار زیاد است. بنابراین تنها راه رهایی از این عوارض ترک ترامادول می‌باشد.

اما لازم است بدانید که در فرایند درمان اعتیاد به ترامادول، به احتمال بسیار زیاد درگیر یک سری علائم ترک ترامادول خواهید شد. این علائم ناخوشایند بوده و اگر برای ترک ترامادول به تنهایی اقدام کنید، درصد عود اعتیاد بالا می‌رود.

بنظر می‌رسد تنها راه ایمن رهایی از اعتیاد ترامادول مراجعه به بهترین مرکز ترک اعتیاد ترامادول باشد. اگر شما نیز خواهان ترک ترامادول کامل و قطعی خود هستید، لازم است تا با یکی از مراکز ترک اعتیاد معتبر در تهران تماس گرفته و درمان را شروع کنید.

اگر خواهان بهره گیری از مجهزترین امکانات درمانی و روش های ترک ترامادول اصولی هستید، با بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران (ونک کلینیک) تماس بگیرید.

بهترین مرکز ترک ترامادول در تهران

خدمات بهترین مرکز ترک ترامادول

بهترین مرکز ترک ترامادول در تهران یعنی کلینیک ترک اعتیاد ونک ، خدمات گسترده‌ای را به منظور رفاه حال بیماران ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر می‌شود:

• انجام خدمات رایگان مشاوره ترک اعتیاد در بدو ورود
  • محیطی آرامشبخش و عاری از محرک

بهترین مرکز ترک اعتیاد ترامادول در تهران با ارائه امکانات رفاهی مانند اتاق های مستر و VIP با ویویی عالی همراه با تجهیزاتی مانند تلویزیون، اینترنت پرسرعت، یخچال و کمد اختصاصی کاری کرده است تا شما بتوانید در محیطی ارامشبخش اعتیاد به ترامادول خود را درمان نمایید.

• دارا بودن تیم درمانی متخصص اعتیاد

بهترین مرکز ترک ترامادول (ونک کلینیک) دارای تیمی متشکل از پزشک ترک اعتیاد، متخصص مغز و اعصاب، متخصص داخلی، متخصص گوارش، روانشناس ترک اعتیاد، روانپزشک ترک اعتیاد، مشاور، مشاور تغذیه، کار درمان و پرستار آموزش دیده حوزه اعتیاد است تا بتوانید اعتیاد به ترامادول شما را بطور قطعی درمان نماید.

• ارائه خدمات بستری و سرپایی

خدمات بستری به آن دسته از بیمارانی ارائه می‌شود که اعتیادشان سنگین باشد و از اراده کمی برای ترک ترامادول برخوردار باشند. اما خدمات سرپایی برای ان دسته از افرادی است که تصمیم به ترک ترامادول در منزل گرفته اند. بطورکلی خدمات بستری به دلیل نظارت ۲۴ ساعته بیماران و مدیریت و کنترل شرایط فرد از نزدیک می‌تواند بهتر باشد.

• مدیریت و کنترل علائم ترک ترامادول

در بهترین مرکز ترک اعتیاد ترامادول با استفاده از روش های ترک ترامادول اصولی به بهبود علائم ترک کمک می‌شود تا بیمار فرایند درمان بدون درد و خماری را طی کند.

• تدوین برنامه درمانی منحصربفرد

واقعیت این است که سم زدایی ترامادول در هر فرد تجربه ای متفاوت است، بنابراین ابتدا باید شرایط فیزیکی و ورانی او ارزیابی شده و سپس از متناسب‌ترین روش های ترک ترامادول برای هر بیمار استفاده شود. به همین دلیل در مرکز ترک اعتیاد ونک، برای شما پروتکل ترک ترامادول منحصربفردی متناسب با نیازهایتان تنظیم خواهد شد. این پروتکل تمام ابعاد اعتیاد فرد را اعم از اعتیاد روانی و جسمی دربرمی‌گیرد.

• استفاده از بهترین روش های ترک اعتیاد

در ونک کلینیک از روش های نوین ترک اعتیاد مانند Rtms ، QEG  و کاشت ایمپلنت نالتروکسان بهره گرفته می‌شود.

• فضای کار درمانی

اگر در مورد نقش ورزش در ترک اعتیاد نمی‌دانید، توصیه می‌کنیم تا به مطلب آن حتما سر بزنید. فضای کار درمانی در بهترین کلینیک ترک اعتیاد ترامادول با امکاناتی نظیر فوتبال دستی، بیلیارد و… مجهز شده است تا شما بتوانید انگیزه خود در طول درمان اعتیاد خود حفظ کرده و فعالیت روزانه لازم را داشته باشید.

• حضور مشاور تغذیه

مشاور تغذیه در بهترین مرکز ترک ترامادول برای تنظیم برنامه غذایی مناسب برای هر بیمار است. در واقع مشاوره تغذیه به شما کمک می‌کنید تا ببینید برای ترک ترامادول چه بخورید تا درد نکشید.

• مراقبت های بعد از ترک ترامادول

در بهترین مرکز ترک اعتیاد به ترامادول در تهران (ونک کلینیک) برای بعد از ترخیص شما نیز برنامه٬هایی وجود دارد. برنامه‌های پس از ترک ترامادول شامل مشاوره فردی و گروهی، پشتیبانی مداوم و ارائه اطلاعات برای پیگیری و حفظ بهبودی فردی (جلوگیری از عود ) است.

از ویژگی های دیگر  بهترین کلینیک ترک ترامادول تهران یعنی ونک کلینیک می‌توان به شفافیت در هزینه‌ها و روش‌های پرداخت، محیط مطمئن و محترمانه و ارائه اطلاعات کامل و صحیح در مورد برنامه درمانی اشاره کرد.

خدمات بهترین مرکز ترک ترامادول

مراحل درمان در بهترین مرکز ترک ترامادول (ونک کلینیک)

مراحل درمان در بهترین مرکز ترک ترامادول تهران یعنی  مرکز ترک اعتیاد ونک (ونک کلینیک) عبارت است از:

1. مشاوره رایگان تلفنی
  2. مشاوره بستری
  3. ارزیابی های جسمی بیمار از طریق آزمایش های مختلف مانند آزمایش خون، تست اعتیاد و… به منظور تشخیص و بررسی میزان اعتیاد و وجود بیماری های مزمن
  4. ارزیابی روانی بیمار به منظور تشخیص اختلالات سلامت روان یا اختلالات همزمان
  5. تدوین و تنظیم برنامه جامع ترک ترامادول با توجه به ارزیابی های انجام شده
  6. انجام سم زدایی ترک ترامادول
  7. استفاده از داروی ترک ترامادول برای مدیریت و کنترل علائم ترک ترامادول
  8. استفاده از روان درمانی ترک ترامادول برای درمان اختلالات همزمان، یافتن علل گرایش به ترامادول و مدیریت علائم ترک ترامادول روانی
  9. مراقبت های بعد از ترک ترامادول

همانگونه که مشاهده می‌کنید هدف متخصصین ونک کلنییک به عنوان بهترین مرکز ترک ترامادول ریشه کن کردن اعتیاد جسمی و روانی شماست تا بعد از ترک دیگر به سراغ ترامادول برای بهبود حال خود نروید. اگر خواهان ترک ترامادول بدون درد و خماری، در بهترین کلینیک ترک اعتیاد ترامادول در تهران هستید، همین حالا می‌توانید با متخصصین ونک کلینیک تماس(۸۸۰۵۴۹۵۱) بگیرید و از خدمات درمانی ما برخوردار شوید. ما از ابتدا تا پایان مسیر درمان را همراه شما خواهیم بود.

گالری تصاویر ونک کلینیک