ویژگی های بهترین مرکز ترک هروئین

بهترین مرکز ترک هروئین

بدن، در جریان ترک هروئین ، یک سری واکنش‌ها تحت عنوان «علائم ترک هروئین» از خود بروز می‌دهد. این علائم ناخوشایند هستند و می‌توانند منجر به عود مصرف هروئین در افراد شوند. اما دریافت کمک حرفه‌ای و مراجعه به بهترین مرکز ترک هروئین می‌تواند درمانی ایمن و با حداقل درد و خماری را برای شما در پی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا به دلیل دریافت کمک پزشکی در فرایند ترک اعتیاد هروئین و خدمات بهترین مرکز ترک هروئین بپردازیم. اگر شما نیز قصد ترک هروئین را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با ونک کلینیک همراه باشید.

بهترین مرکز ترک هروئین در تهران

چرا برای ترک هروئین کمک پزشکی دریافت کنیم؟

بگذارید بطور مختصر بگوییم که فرایند ترک هروئین چگونه است! در ابتدای درمان شما باید سم زدایی هروئین از بدن را انجام دهید. سم زدایی شامل قطع وابستگی فیزیکی بدن به هروئین است، در این روند به دلیل تاثیرات هروئین بر درک مغز از احساساتی مانند لذت، پاداش و… بدن به فرایند پاکسازی هروئین واکنش نشان می‌دهد و این واکنش با بروز علائم ترک هروئین نظیر اضطراب، گرفتگی عضلات، تب، میل زیاد به هروئین، تهوع و استفراغ و همچنین خودکشی همراه است.

تصور کنید که بخواهید بطور خودسرانه اقدام به ترک هروئین کنید، فکر می‌کنید چه می‌شود؟ زمانیکه برای ترک هروئین در خانه اقدام می‌کنید، تنها می‌توانید از روش بوقلمون سرد(یابویی) بهره بگیرید. با این روش علائم ترک هروئین شدید بروز می‌کند و اگر کمک حرفه‌ای دریافت نکنید، به احتمال بسیار زیاد عود خواهید کرد. پس چاره چیست؟

دریافت کمک حرفه‌ای از بهترین مرکز ترک هروئین می‌تواند علائم ترک را کنترل و مدیریت کند، زیرا در ونک کلینیک سم زدایی هروئین بصورت تدریجی انجام می‌شود. ترک تدریجی هروئین به نوبه خود شدت علائم ترک هروئین را کاهش می‌دهد. سپس از داروی ترک هروئین و روان درمانی برای ایمن نگه داشتن وضعیت بدن استفاده می‌شود.

Heroin withdrawal symptoms include: Anxiety ,Muscle cramping, Fever, Nausea and vomiting, Cravings for more heroin, Suicidal thoughts

کنترل علائم ترک هروئین در بهترین مرکز ترک هروئین

خدمات بهترین مرکز ترک هروئین

ونک کلینیک، ارائه دهنده بالاترین خدمات ترک اعتیاد در ایران است و همین موضوع آن را به بهترین مرکز ترک هروئین تبدیل کرده است. خدمات کلینیک ترک اعتیاد ونک عبارت است از:

• تیم پزشکی کامل و حرفه‌ای

تیم پزشکی بهترین مرکز ترک هروئین شامل پزشک ترک اعتیاد، روانپزشک و روانشناس ترک اعتیاد، مشاور ترک اعتیاد، متخصص مغز و اعصاب، متخصص گوارشی، متخصص داخلی و پرستار آموزش دیده در حوزه اعتیاد است.

• روش های نوین ترک هروئین

در بهترین مرکز ترک اعتیاد هروئین از به روزترین رویکردهای ترک اعتیاد مانند کاشت ایمپلنت نالتروکسان، rtms، QEEG و… به منظور درمان بیماران استفاده می‌شود تا ترک اعتیاد بدون درد و خماری حاصل گردد.

کاشت ایمپلنت نالتروکسان ، خدمات بهترین مرکز ترک هروئین

• تدوین برنامه درمانی منحصربفرد

متاسفانه در اکثر کمپ های ترک اعتیاد این موضوع رعایت نمی‌شود. اما در کلینیک ترک اعتیاد ونک، ابتدا ارزیابی جسمی و روانی روی فرد انجام شده و سپس متناسب با شرایط هر بیمار از بهترین روش های ترک اعتیاد به هروئین برای او بهره گرفته می‌شود.

• امکانات رفاهی

از آنجایی که محیط روی فرایند درمان اعتیاد به هروئین بسیار موثر است، در بهترین مرکز ترک هروئین امکانات رفاهی و هتلینگ برای شما به منظور فضایی آرامشبخش تعبیه شده است تا با ذهنی آسوده تنها روی ترک هروئین خود تمرکز کنید. این امکانات عبارتند از: اتاق های VIP و مستر با ویویی دلباز به همراه تجهیزاتی نظیر تخت، یخچال، تلویزیون، کمد اختصاصی، نت پرسرعت و…

فواید درمان در بهترین مرکز ترک هروئین

• فضای کار درمانی

به دلیل اهمیت بالای ورزش در ترک اعتیاد ، در ونک کلینیک فضایی برای شما محیا کرده‌ایم تا بتوانید در آن فعالیت کرده و انگیزه خود را در طول درمان تقویت کنید. این فضا دارای امکاناتی مانند میز بیلیارد، فوتبال دستی، پینگ پنگ و رقص و آهنگ است.

• ارائه خدمات بستری و سرپایی

بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند وضعیت مالی و.. خواهان ترک هروئین در خانه هستند. اگر شما جز این دسته هستید، به دلیل خطرات سم زدایی یابویی، یشنهاد می‌کنیم ترک هروئین را به تنهایی انجام ندهید. خبر خوب این است حتی اگر بخواهید در خانه اقدام کنید هم می‌توانید روی کمک متخصصین مرکز ترک اعتیاد ونک حساب باز کنید. ما به شما خدمات سرپایی را در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم. با خدمات سرپایی می‌توانید عمده زمان خود در خانه و صرف فعالیت‌های رزوانه خود کنید و فقط زمان مشخصی را در هفته مثلا چند ساعت، به بهترین مرکز ترک هروئین اختصاص دهید.

تنها تفاوت درمان سرپایی و درمان بستری نظارت ۲۴ ساعته متخصصین اعتیاد است. اگر اعتیادتان به هروئین سنگین است توصیه اکید می‌کنیم که درمان سرپایی را فراموش کنید و بستری شدن را انتخاب نمایید تا در صورت بروز علائم ترک شدید، سریعا شرایط شما کنترل و تثبیت شود.

• حضور مشاور تغذیه

وجود یک رژیم غذایی متعادل و ویتامین برای ترک اعتیاد ضروری است. معمولا افراد با مصرف مواد مخدر دچار بی اشتهایی شده و در طول مصرف این مواد بدن آن‌ها ضعیف می‌شود. اما در طی فرایند ترک باید برای مقاومت در مقابل علائم ترک هم شده، بدن خود را بازسازی و تقویت کنید. مشاوره تغذیه می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید که «برای ترک هروئین چه بخورید تا درد نکشید.»

• مراقبت های بعد از ترک هروئین

اگر نشانه‌هایی مانند میل به مصرف هروئین و علائم ترک روانی بعد از ترخیص همچنان وجود داشته باشند، شما به برنامه بعد از ترک هروئین نیز نیاز دارید. این برنامه می‌تواند شامل شرکت در گروه های حمایتی ۱۲ مرحله‌ای و جلسات روان درمانی با حضور روانشناس ترک اعتیاد باشد. با این فعالیت ها شما می‌توانید در برابر علائم ترک مقاومت کرده و عود نکنید.

ویژگی های بهترین مرکز ترک اعتیاد هروئین

مراحل درمان در بهترین مرکز ترک هروئین

در مرکز ترک اعتیاد ونک مراحل درمان بصورت ریز به ریز انجام می‌گیرد، از اینرو ترک هروئین شما بصورت ایمن و با حداقل درد و خماری حاصل می‌شود. این مراحل عبارتند از:

1. مشاوره تلفنی رایگان
  2. مشاوره بستری
  3. ارزیابی های جسمی با آزمایشاتی مانند تست اعتیاد و آزمایش خون برای بررسی بیماری‌های مزمن. درست است که متخصصین بهترین مرکز ترک هروئین آزمایش های لازم را انجام می‌دهند، اما اگر خودتان سابقه پزشکی دارید، حتما به پزشک ترک اعتیادتان بگویید.
  4. ارزیابی های روانی افراد با کمک روانشناس ترک اعتیاد و انجام نقشه مغزی و تشخیص اختلالات همزمان
  5. تدوین برنامه درمانی با توجه به بررسی های جسمی و روانی انجام شده
  6. اجرای سم زدایی تدریجی هروئین
  7. کاشت ایمپلنت نالتروکسان برای کاهش میزان ولع هروئین
  8. استفاده از داروی ترک هروئین
  9. روان درمانی ترک هروئین برای یافتن علل گرایش اعتیاد به این ماده و درمان آن‌ها با رویکردهای روانشناختی نظیر CBT
  10. تدوین برنامه مراقبت های بعد از ترک هروئین

همانطور که خواندید هدف متخصصین ونک کلینیک ترک اعتیاد فیزیکی و روانی شما است. به دلیل اثرات هروئین بر مغز کادر پزشکی بهترین مرکز ترک هروئین، نه تنها روی ترک اعتیاد فیزیکی یعنی انجام سم زدایی تاکید دارند،بلکه آن‌ها می‌خواهند اعتیاد به هروئین را ریشه کن کنند. به همین دلیل نقش روانشناس و روانپزشک ترک اعتیاد در این فرایند بسیار مهم است. اینکه انتظار داشته باشید تا فرایند درمان شما ۱۰  روزه تمام شود! خیلی انتظار درستی نیست! زیرا مغز شما باید یک عادت جدید را بسازد . ما پاکسازی هروئین از بدن شما را در مدت زمان کم حدود (۱۰ روز ) انجام خواهیم داد، اما ممکن است بعد از ترخیص علائم روانی با شما بمانند. به همین دلیل اگر نیاز بود که مراقبت های بعد از ترک هروئین را داشته باشید، در انجام آن قصور نکنید!

اکر خواهان ترک هروئین قطعی و بدون درد و خماری هستید، می‌توانید همین حالا با مرکز ترک اعتیاد ونک تماس(۸۸۰۵۴۹۵۱) بگیرید. متخصصین بهترین مرکز ترک هروئین در تهران آماده ارائه خدمات درمانی به شما هستند.