بهترین مرکز ترک مرفین کجاست؟

فرایند ترک مرفین با بروز علائم ترک همراه است. شدت علائم ترک مورفین وابسته به عوامل مختلفی نظیر طول مدت اعتیاد تا شدت اعتیاد به مرفین است و تجربه سم زدایی این ماده در افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. نکته کلی که در این زمینه وجود دارد اینست که سم زدایی مرفین تحت نظارت متخصصین اعتیاد شدت علائم را کاهش می‌دهد و می‌تواند منجر به ترک ایمن مرفین گردد، به همین دلیل است که مراجعه به بهترین مرکز ترک مرفین توصیه می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و مزایای بهترین مرکز ترک اعتیاد به مرفین را بررسی کنیم، اگر شما نیز به دنبال یک مرکز معتبر و مطمئن برای درمان اعتیاد مرفین هستید، با ونک کلینیک همراه باشید.

medically-monitored detox can lessen the severity of symptoms of morphine withdrawal

سم زدایی مرفین تحت نظارت پزشکان می‌تواند شدت علائم ترک مرفین را کاهش دهد

بهترین مرکز ترک مرفین

چرا مراجعه به بهترین مرکز ترک مرفین توصیه می‌شود؟

می‌دانیم که علائم ترک مرفین در طول سم زدایی بروز می‌کنند. شدت این علائم وابسته به عوامل مختلفی مانند شدت و طول مدت اعتیاد به مورفین است. از اینرو سم زدایی ترک مرفین تجربه‌ای منحصربفرد برای هر بیمار است. بطور کلی علائم ترک مرفین یا سندرم ترک مرفین ناخوشایند است.

حالا فرض کنید که سم زدایی مرفین را بخواهید به تنهایی انجام دهید، در اینصورت ممکن است علائم ترک ناخوشایند رخ دهد و شما نتوانید در برابر آن‌ها مقاومت کنید. علائم سندرم ترک مرفین فیزیکی عبارت است از: بیخوابی، سردرد، درد عضلانی، افزایش فشار خون، تهوع، استفراغ، اسهال و تب. علائم ترک روانی مورفین نیز عبارت است از: تحریک پذیری، افسردگی، اضطراب و سردرگمی.

برای مدیریت و کنترل علائم مذکور توصیه می‌شود تا به بهترین مرکز ترک مورفین مراجعه نمایید.

بهترین مرکز ترک مرفین

ویژگی ها و مزیت های بهترین مرکز ترک مرفین

مرکز ترک اعتیاد ونک دارای خدمات و ویژگی های زیر است که آن را به بهترین مرکز ترک مرفین در تهران تبدیل کرده است:

کادر درمانی متخصص در زمینه اعتیاد

ونک کلینیک کامل‌ترین کادر پزشکی را دارا است. باید بدانید که هر پزشکی نمی‌تواند در حوزه اعتیاد فعالیت کند و باید دوره های آموزشی لازم  را گذرانده باشد، از اینرو در کلینیک ترک اعتیاد ونک پزشکان متخصص اعتیاد حضور دارند، مانند دکتر ترک اعتیاد، روانشناس ترک اعتیاد، روانپزشک ترک اعتیاد ، مشاور ترک اعتیاد ، پرستار آموزش دیده در حوزه اعتیاد ، متخصص مغز و اعصاب، متخصص داخلی و متخصص گوارشی است.

روش های نوین ترک اعتیاد

در بهترین مرکز ترک مرفین، از روش های جدید ترک اعتیاد برای درمان شما بهره گرفته می‌شود. روش هایی مانند کاشت ایمپلنت نالتروکسان و دی سولفیرام، RTMS ، QEEG و…برخی از این روش‌ها تنها در کلینیک های دکتر جوادی (موسس ونک کلینیک) اجرایی می‌شود.

خدمات بهترین مرکز ترک مرفین

محیطی آرامشبخش

محیط درمان تاثیر به سزایی در ترک اعتیاد شما دارد. اگر خانه شما مکانی باشد که شما در آن به مصرف مرفین پرداخته اید، هرگز پیشنهاد نمی‌کنیم تا ترک مرفین در خانه را امتحان کنید، زیرا محیطی که در آن مصرف کرده‌اید، کسانی با آن‌ها استفاده کرده کرده‌اید و همچنین هر چیزی که شما را به یاد مصرف مرفین می‌اندازد، می‌تواند محرک مرفین برای شما شود.

به همین علت در بهترین مرکز ترک مرفین، از تجهیزات رفاهی به منظور ایجاد محیطی آرام و عاری از هر گونه محرک استفاده شده است، امکاناتی مانند یخچال، کمد اختصاصی، نت پرسرعت، کمد اختصاصی و…

فضای کار درمانی

کار درمانی در حقیقت فضایی است که برای افزایش انگیزه و فعالیت افراد در بهترین مرکز ترک مرفین تعبیه شده است. به دلیل نقش ورزش در ترک اعتیاد لازم است تا شما فعالیت های لازم را برای درمان داشته باشید. فضای کار درمانی دارای امکاناتی مانند فوتبال دستی، پینگ پنک و میز بیلیارد و رقص و اهنگ است.

خدمات بهترین مرکز ترک مرفین در تهران

حضور مشاوره تفذیه

تغذیه خوب در فرایند ترک اعتیاد بسیار مهم است. زیرا ممکن است در فرایند ترک اعتیاد شما تمام تمرکز خود را روی مصرف مواد بگذارید و دچار بی اشتهایی و یا مصرف مواد غیر مغذی شوید. با اینحال نگران نباشید، نکته ای مهمی که وجود دارد اینست که باید در طول ترک مرفین حتما بدن خود را تقویت کنید تا بتوانید در مقابل علائم ترک جسمی و روانی مقاومت نمایید. در این مرحله اگر نمی‌دانید برای ترک مرفین چه بخورید؟ مشاور تغذیه به شما کمک خواهد کرد و برنامه غذایی متناسب با موقعیت شما در نظر خواهد گرفت تا بتوانید بدنتان را بازسازی کنید.

برنامه درمانی منحصر بفرد

متاسفانه در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد و کمپ های ترک اعتیاد چنین چیزی اجرایی نمی‌شود. این در حالیست که تدوین یک برنامه درمانی جامع منحصربفرد در حقیقت ساخت بناییس مناسب برای ترک مرفین است.  در این راستا افرادی که وارد بهترین مرکز ترک مرفین می‌شوند مورد بررسی های فیزیکی و روانی قرار می‌گیرند تا اگر اختلالات جسمی  و روانی حادی دارند، درمان ترک مرفین با توجه به اختلالات آن‌ها انجام گیرد.

جلسات روان درمانی

در بهترین مرکز ترک مرفین، جدا از روش های سم زدایی مرفین و داروی ترک مورفین ، یک سری جلسات روان درمانی برای بهبود علائم ترک روانی افراد و همچنین یافتن علل گرایش به مرفین و درمان آن‌ها اجرایی می‌شود تا علاوه بر ترک جسمی مرفین، ترک روانی مرفین هم انجام گیرد و از این طریق فرد دیگر به سراغ مرفین نرود.

برای مشاوره ترک اعتیاد با متخصصین ونک کلینیک تماس(۰۲۱۵۲۴۰۲) بگیرید.

خدمات مشاوره از ویژگی های بهترین مرکز ترک مرفین

مزایای بهترین مرکز ترک مرفین

ونک کلینیک دارای مزیت های زیر است و همین مزیت ها آن را به رتبه یک بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران تبدیل کرده است:

1. استفاده از به روزترین روش های ترک اعتیاد (مانند کاشت ایمپلنت نالتروکسان)
  2. ترک روانی و ترک جسمی (ترک کامل مرفین)
  3. تدوین برنامه درمانی منحصربفرد
  4. امکانات رفاهی و هتلینگ
  5. کادر کامل پزشکی متخصص اعتیاد

این موارد ونک کلینیک را به بهترین مرکز ترک مورفین تبدیل کرده است.

مزایای بهترین مرکز ترک اعتیاد مرفین

مراحل درمان در بهترین مرکز ترک مرفین

مراحل ترک اعتیاد به مرفین در بهترین مرکز ترک مرفین (ونک کلینیک) عبارت است از:

1. مشاوره تلفنی رایگان
  2. مشاوره بستری
  3. ارزیابی های روانی با انجام نقشه مغزی و مشاوره ترک اعتیاد به منظور بررسی وجود اختلالات همزمان (بیماری های روانی که همزمان با اعتیاد ایجاد شده است) یا تشخیص بیماری مزمن سلامت روان.
  4. ارزیابی های فیزیکی برای بررسی و تشخیص اختلالات جسمی با انجام آزمایشات خون، قلب و…. برای بررسی و تشخیص بیماری های مزمن فیزیکی (درست است که این ارزیابی ها انجام می‌شود اما توصیه میکنیم اگر سابقه بیماری قلبی، کبدی، کلیوی و هر بیماری دیگری را دراید حتما با پزشک ترک اعتیاد خود در اینباره صحبت کنید.)
  5. تدوین برنامه جامع درمانی با توجه ارزیابی های فیزیکی و روانی انجام شده
  6. اجرای مرحله سم زدایی ترک مرفین (عمدتا با روش تدریجی)
  7. استفاده از داروی ترک مرفین (به منظور بهبود علائم ترک جسمی و روانی ایجاد شده، تیم پزشکی ونک کلینیک از قبیل پزشک و روانپزشک ترک اعتیاد برای شما دارو تجویز میکنند.)
  8. کاشت ایمپلنت نالتروکسان برای کاهش ولع مرفین
  9. برگزاری جلسات روان درمانی برای بهبود علائم ترک روانی و همچنین یافتن علت اصلی گرایش به مرفین و درمان آن.

با توجه به موارد مذکور خالا میدانید که ونک کلینیک چرا بهترین مرکز ترک مرفین در تهران است. متخصصین این مرکز تمامی مراحل لازم را برای ترک مرفین را مو به مو اجرایی می‌کنند و تا درصد موفقیت ترک اعتیاد مرفین افزایش یابد. لازم است بدانید که درمان اعتیاد مرفین نیازمند  اراده خود شما و پذیرش اعتیاد شماست.

اگر خواهان ترک مرفین بطور ایمن و قطعی هستید، می‌توانید همین حالا با بهترین مرکز ترک اعتیاد مرفین تماس (۸۸۰۵۴۹۵۱) بگیرید و از خدمات ونک کلینیک برخودار شوید.