بهترین مرکز ترک حشیش کجاست؟

بهترین مرکز ترک حشیش در تهران

بسیاری از افرادی که برای ترک حشیش اراده کرده‌اند، می‌پرسند: «چرا مراجعه به بهترین مرکز ترک حشیش توصیه می‌شود؟» باید بدانید که حشیش ماده‌ای قوی‌تر از ماری جوانا است، زیرا THC بیشتری دارد. با بلعیدن و یا استنشاق حشیش بدن دوپامین بیشتری تولید می‌کند و فرد در حالتی از سرخوشی قرار می‌گیرد. این یکی از موارد محبوبیت حشیش در میان مصرف کنندگان تفریحی مواد مخدر است. تصور کنید که در این شرایط بخواهید برای قطع مصرف حشیش اقدام کنید، در این حالت مسلما با واکنش های ناخوشایندی از سوی بدن مواجه خواهید شد. مراجعه به بهترین مرکز ترک حشیش می‌تواند منجر به مدیریت این واکنش‌ها شده و به حذف ایمن THC از بدن کمک کند. بنابراین اگر خواهان کمک حرفه‌ای در این زمینه هستید، با متخصصین بهترین مرکز ترک اعتیاد حشیش در کشور یعنی ونک کلینیک تماس(۰۲۱۵۲۴۰۲) بگیرید.

معرفی بهترین مرکز ترک حشیش در تهران

چرا برای ترک حشیش اقدام کنیم؟

خطرات مصرف حشیش بسیار زیاد است! گروهی معتقدند این ماده مخدر برای مصارف پزشکی خوب است، اما حقیقت این است که حشیش می‌تواند شما را معتاد کند. معمولا مصرف حشیش و ماری جوانا به عنوان دروازه‌ای برای استفاده از مواد مخدر قوی‌تر تلقی می‌شود. از این رو اگر دچار اعتیاد به حشیش شده‌اید، توصیه می‌کنیم تا سریعا برای مشاوره درمان با بهترین مرکز ترک حشیش تماس بگیرید.

چرا مراجعه به بهترین مرکز ترک حشیش توصیه می‌شود؟

فرایند سم زدایی حشیش (پاکسازی حشیش از بدن) با بروز علائم ترک همراه است. درست که حشیش در وحله اول منجر به وابستگی و اعتیاد روانی می‌شود، اما مصرف طولانی مدت آن می‌تواند وابستگی فیزیکی را نیز به وجود آورد و در زمان ترک منجر به علائم و عوارض ترک حشیش جسمی نیز گردد. علائم ترک حشیش می‌تواند برای هفته‌ها و یا حتی بیشتر باقی بماند.

با این تفاسیر اگر بخواهید برای ترک حشیش در خانه (آن هم به تنهایی) اقدام کنید، تنها شیوه ممکن برای شما استفاده از روش یابویی یا بوقلمون سرد است. احتمال عود در این شیوه بسیار بالاست! زیرا زمانی که برای ترک ناگهانی حشیش اقدام کرده باشید، عوارض ترک بروز یافته شدت بیشتری خواهد داشت و معمولا افراد برای تجربه نکردن علائم مذکور به مصرف مجدد حشیش روی می‌آورند.

اما دریافت کمک از متخصصین بهترین مرکز ترک حشیش می‌تواند به مدیریت علائم مذکور کمک شایانی بکند و آن‌ها را بهبود دهد تا فرایند ترک اعتیاد شما بصورت ایمن طی شود. در بهترین کلینیک ترک اعتیاد حشیش، یعنی مرکز ترک اعتیاد ونک، از روش سم زدایی تدریجی استفاده می‌شود تا شدت علائم بروز یافته کاهش یابد و سپس از داروی ترک حشیش برای بهبود علائم ترک و از روان درمانی برای درمان ریشه اعتیاد بهره گرفته خواهد شد.

مدیریت علائم ترک با مراجعه به بهترین مرکز ترک حشیش امکانپذیر است

خدمات بهترین مرکز ترک حشیش

خدماتی که در ونک کلینیک به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد حشیش ارائه می‌شود، عبارت است از:

• روش های نوین ترک اعتیاد

بطور کلی در کلینیک ترک اعتیاد ونک کلینیک از به روزترین روش های ترک اعتیاد مانند QEEG، RTMS و… برای درمان اعتیاد به حشیش بهره گرفته می‌شود.

• کادر درمانی متخصص و مجرب

بهترین مرکز ترک حشیش ، با دارا بودن کادر درمانی متخصص در زمینه اعتیاد کاری می‌کند تا ترک اعتیاد جسمی و روانی شما بطور کامل انجام شود. کادر پزشکی کامل ونک کلینیک عبارت است از: دکتر ترک اعتیاد، روانشناس ترک اعتیاد، روانپزشک ترک اعتیاد، متخصص مغز و اعصاب، متخصص گوارش و داخلی ، پرستار آموزش دیده در حوزه اعتیاد و افراد خدماتی مجرب.

خدمات ارائه داده شده در بهترین مرکز ترک حشیش

• خدمات بستری و سرپایی

اگر بنا به دلایل مختلف مانند وضعیت مالی، حریم خصوصی و…خواهان ترک حشیش در منزل هستید، نگران نباشید! بهترین مرکز ترک حشیش، خدمات سرپایی را نیز به شما ارائه خواهد داد. در خدمات درمانی سرپایی تنها مدت زمان مشخصی در طول هفته را به کلینیک ترک اعتیاد ونک مراجعه می‌کنید و بقیه زمان خود را می‌توانید در خانه بگذارنید. تمام مراحل درمان در خدمات بستری و سرپایی یکسان است، اما تنها تفاوت آن نظارت ۲۴ ساعته کادر درمان در خدمات بستری است. بنابراین اگر اعتیادتان به حشیش سنگین است، پیشنهاد می‌کنیم ترک حشیش در خانه را فراموش کرده و با بستری در بهترین مرکز ترک حشیش، تحت نظارت شبانه روزی قرار بگیرید تا علائم شما بصورت ایمن کنترل شود.

• محیطی آرامبخش با امکانات رفاهی

بهترین مرکز ترک اعتیاد حشیش در تهران ، محیطی آرامبخش را برای درمان شما در نظر گرفته است. محیط درمان نقش به سزایی در ترک اعتیاد دارد، از اینرو در ونک کلینیک امکانات رفاهی و هتلینگ برای شما در نظر گرفته شده است تا خیالتان از این بابت راحت باشد و بتوانید با ذهنی آسوده تنها روی درمان خود تمرکز کنید. ( امکاناتی نظیر اتاق های مستر و VIP با ویویی عالی و دارا بودن کمد اختصاصی، تلویزیون، نت پرسرعت، یخچال و…)

خدمات بهترین مرکز ترک حشیش

• فضایی برای کار درمانی

ورزش در ترک اعتیاد، تاثیر به سزایی دارد. از این رو در بهترین مرکز ترک حشیش فضایی برای فعالیت شما با امکاناتی نظیر رقص و اهنگ، میز بیلیارد، فوتبال دستی و.. تعبیه شده است تا انگیزه تان در طول درمان تقویت شود.

• دارا بودن مشاور تغذیه

بسیاری از شما عزیزان بطور مداوم می‌پرسید «برای ترک اعتیاد چه بخوریم درد نکشیم؟» لازم به ذکر است که مصرف غذا و ویتامین برای ترک اعتیاد از ضروریات است. ممعولا افراد در طول اعتیاد به حشیش، درگیر بی اشتهایی می‌شوند و این قضیه روی روند ترک شما تاثیر می‌گذارد، زیرا بدنتان ضعیف شده و شاید توانایی و قدرت لازم را برای تجربه عوارض ترک نداشته باشد. با مشاوره تغذیه در بهترین مرکز ترک حشیش می‌توانید یک برنامه غذایی مخصوص به شرایط خود را دریافت کنید تا دوباره بدنتان بازسازی شود.

• استفاده از انواع روش های سم زدایی

انواع روش های سم زدایی برای ترک اعتیاد وجود دارد که متخصصین ونک کلینیک با توجه به شرایط شما، رویکرد مناسب را انتخاب خواهند کرد.

خدمات بهترین مرکز ترک اعتیاد حشیش

• استفاده از تیم متخصص سلامت روان

از آنجایی که اعتیاد به حشیش بیشتر روانی است، برای ترک حشیش نیازمند متخصصین سلامت روان از قبیل روانشناس و روانپزشک ترک اعتیاد هستید، تا آن‌ها علائم ترک روانی شما را بهبود دهند و با رویکردهای روانشناختی مختلف از قبیل CBT به بررسی علل گرایش شما به حشیش پرداخته و سپس آن را درمان کنند. (مشاوره ترک اعتیاد با آموزش راهکارهای مدیریت استرس و همچنین بهبود رفتارهای مقابله‌ای مثبت و از بین بردن رفتارهای مقابله‌ای منفی به ترک حشیش شما می‌کند.)

• تنظیم برنامه درمانی جامع درمانی منحصربفرد

پروتکل ترک اعتیاد باید برای هر بیمار متفاوت باشد، زیرا شرایط جسمی و روانی هر فرد فرق می‌کند. متاسفانه در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد این موضوع رعایت نمی‌شود. اما در بهترین مرکز ترک اعتیاد حشیش یعنی ونک کلینیک، کادر درمانی ابتدا با آزمایشات مختلف مانند تست اعتیاد، ازمایش خون، نقشه مغزی و… به بررسی شرایط فیزیکی و روانی شما خواهند پرداخت و سپس درمانی متناسب با شرایط فعلی تان تدوین خواهند کرد.

مراقبت های بعد از ترک حشیش

به دلیل علائم ترک روانی حشیش لازم است تا مراقبت های بعد از ترک را نیز انجام دهید. برگزاری جلسات روان درمانی می‌تواند کمک شایانی برای مدیریت علائم پس از ترک حاد حشیش داشته باشد. از اینرو در بهترین مرکز ترک حشیش در تهران، برنامه‌ای برای پس از ترک حشیش تنظیم می‌شود تا درمان شما قطعی و کامل گردد.

مراحل ترک در بهترین مرکز ترک حشیش

مراحل درمان در بهترین مرکز ترک حشیش

مراحل ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد ونک به شرح زیر است:

1. مشاوره تلفنی رایگان برای توضیح مراحل ترک حشیش
  2. مشاوره بستری
  3. ارزیابی های جسمی بیمار با تست اعتیاد و آزمایش های خون و… برای تشخیص بیماری مزمن فیزیکی
  4. ارزیابی های روانی بیمار با انجام نقشه مغزی و مشاوره ترک اعتیاد برای بررسی و تشخیص اختلالات سلامت روان
  5. تدوین برنامه درمانی منحصربفرد با توجه به ارزیابی های انجام شده
  6. اجرای سم زدایی حشیش
  7. استفاده از داروی ترک حشیش برای بهبود علائم ایجاد شده در طول سم زدایی
  8. برگزاری جلسات روان درمانی به منظور بهبود علائم ترک روانی و ریشه کردن اعتیاد
  9. تنظیم برنامه های مراقبت از افراد بعد از ترک حشیش

همانطور که خواندید متخصصین بهترین مرکز ترک حشیش درصدد هستند که درمان شما بطور جامع و کامل انجام شود تا بتوانید هر چه سریع‌تر زندگی سالم و طبیعی خود را از سر بگیرید. بنابراین اگر خواهان ترک ایمن حشیش بدون درد و خماری هستید، همین حالا می‌توانید با متخصصین مرکز ترک اعتیاد ونک (ونک کلینیک ) تماس(۸۸۰۵۴۹۵۱) بگیرید.

منبع: projectknow