بهترین مرکز ترک گل کجاست؟

بهترین مرکز ترک گل

ترک ماری جوانا یا گل نیازمند دریافت پشتیبانی، صبر و اراده شما است. حقیقت این است چه ماریجوانا را بخواهید ترک کنید و چه ماده دیگری را، در مسیر ترک اعتیاد یک سری عوارض را تجربه خواهید کرد. برای مدیریت و کنترل علائم ترک گل نیازمند دریافت کمک حرفه‌ای هستید، احتمالا سوالتان این است که بهترین مرکز ترک گل کجاست؟ در این مطلب قصد داریم تا شما را با خدمات مرکز ترک ماریجوانا و مراحل ترک در بهترین کلینیک ترک اعتیاد گل آشنا کنیم. اگر خواهان ترک گل بدون درد و خماری هستید، با متخصصین ونک کلینیک همراه باشید.

بهترین مرکز ترک گل

چرا به بهترین مرکز ترک گل مراجعه کنیم؟

در فرایند درمان اعتیاد به ماری جوانا، شما با علائم و عوارض ترک گل مواجه خواهید شد. علت آن است که در طول فرایند سم زدایی گل، بدن شما که به حضور ماری جوانا عادت کرده ، با قطع ناگهانی گل و یا کاهش تدریجی دوز آن مواجه خواهد شد و به این فرایند واکنش نشان می‌دهد. زیرا بدن باید دوباره خود را با شرایط عدم حضور گل سازگار کند. به همین دلیل در طول فرایند پاکسازی گل از بدن، علائم ترک جسمی و روانی بروز خواهد کرد.

این علائم اگرچه کشنده نیستند، اما بسیار ناخوشایند می‌باشند، بنابراین برای کنترل و مدیریت آن‌ها و جلوگیری از مصرف دوباره گل، نیازمند مراجعه به بهترین مرکز ترک گل خواهید بود.

حتما بخوانید: علائم و عوارض ترک گل یا ماری جوانا چیست؟

بهترین مرکز ترک اعتیاد گل

خدمات بهترین مرکز ترک گل چیست؟

برای ترک ماری جوانا در قدم اول ، نیازمند پذیرش اعتیاد خود و سپس تعیین اهداف درمانی هستید. اکثر بیماران قادر به تنظیم یک برنامه درمانی نیستند، زیرا این کار نیازمند تخصص است. با مراجعه به بهترین مرکز ترک ماری جوانا در تهران می‌توانید از خدمات زیر برخوردار شوید و خیالتان از بابت فرایند ترک گل بدون درد و خماری راحت باشد:

• دارا بودن کادر متخصص اعتیاد

ونک کلینیک به عنوان بهترین مرکز ترک گل ، دارای کامل‌ترین کادر پزشکی درمان اعتیاد است که شامل پزشک ترک اعتیاد، روانشناس و روانپزشک ترک اعتیاد، متخصص داخلی، متخصص گوارشی، متخصص مغز و اعصاب ، مشاور ترک اعتیاد، مشاور تغذیه و پرستار آموزش دیده در زمینه درمان اعتیاد می‌باشد.

• استفاده از روش های نوین ترک اعتیاد

ونک کلینیک از بهترین و جدیدترین روش‌های ترک اعتیاد مانند RTMS و کاشت ایمپلنت نالتروکسان، به منظور درمان بیماران استفاده می‌کند تا درد و خماری و همچنین مدت زمان ترک گل را به حداقل برساند و این مورد مرکز ترک اعتیاد ونک را از سایر مراکز ترک اعتیاد کاملا متمایز می‌کند.

خدمات بهترین مرکز ترک گل در تهران (ونک کلینیک)

• تدوین برنامه درمانی منحصربفرد

تنظیم پروتکل ترک اعتیاد منحصربفرد بسیار مهم است، زیرا هر بیمار نیازهای مخصوص به خود را دارد. بنابراین در بهترین مرکز ترک ماریجوانا، متخصصین ابتدا یک سری ارزیابی‌های جسمی و روانی را روی هر بیمار انجام داده و متناسب با آن‌ها برنامه درمانی جامع منحصربفردی برای هر درمانجو تنظیم می‌کنند.

• ارائه خدمات درمانی سرپایی و بستری

بطور کلی خدمات سرپایی به افرادی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند به دلایلی مانند حفظ حریم شخصی، وضعیت مالی و… اقدام به ترک گل در منزل کنند، اما اولویت اول با خدمات بستری است که در طول آن بیمار به طور ۲۴ ساعته تحت نظر بوده و درمان آن ایمن تر صورت می‌گیرد.

• ارائه محیطی آرامشبخش به منظور ترک گل قطعی

می‌دانیم که محرک ها می‌توانند موجب عود ماریجوانا شوند. بنابراین حتما باید از محیطی و افرادی که با آ‌نها مصرف می‌کرده‌اید، دور باشید تا درصد عود شما به حداقل برسد.

• ارائه امکانات رفاهی و هتلینگ

بهترین مرکز ترک گل در تهران یعنی ونک کلینیک با فراهم کردن اتاق های VIP و مستر با ویویی عالی و امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت پرسرعت ، کمد اختصاصی و یخچال سعی در فراهم کردن آسایش برای شما دارد تا بتوانید با خیالی راحت روی درمان خود تمرکز کنید.

خدمات بهترین مرکز ترک گل

• حضور مشاور تغذیه

برای پاسخ به پرسش «برای ترک گل چه بخوریم درد نکشیم؟» می‌توانید از مشاور تغذیه حاضر در بهترین کلینیک ترک اعتیاد به ماری جوانا بهره بگیرید. مشاور تغذیه با برنامه ریزی غذایی کاری میکند تا فرایند درمان آسان‌تر شود.

• برخورداری از کار درمانی

نقش ورزش برای ترک اعتیاد فوق العاده مهم است. از این رو در ونک کلینیک محیطی برای کاردرمانی شما، افزایش فعالیت و حفظ انگیزه برای ترک اعتیاد تعبیه شده است.

• مراقبت های بعد از ترک گل

احتمالا بعد از ترخیص نیاز به ادامه جلسات مشاوره و روان درمانی خواهید داشت! نگران این موضوع نباشید. حتی بعد از مرخص شدن نیز می‌توانید با کادر پزشکی بهترین مرکز ترک اعتیاد گل یعنی ونک کلینیک در تماس باشید تا از عود جلوگیری شود.

خدمات بهترین کلینیک ترک اعتیاد گل

مراحل درمان بهترین مرکز ترک گل در تهران

در مجهزترین و بهترین کلینیک ترک اعتیاد زنان و مردان تهران یعنی ونک کلینیک ، همه چیز بر طبق برنامه پیش می‌رود تا اعتیاد شما به گل بطور کامل درمان شود. مراحل درمان در بهترین مرکز ترک گل ایران یعنی ونک کلینیک به شرح زیر است:

1. مشاوره رایگان تلفنی
  2. مشاوره بستری
  3. ارزیابی های روانی بیمار و انجام نقشه مغزی (به منظور بررسی و تشخیص اختلالات سلامت روان و یا اختلالات همزمان)
  4. ارزیابی های جسمی بیمار ( با هدف تشخیص بیماری‌های مزمن درمانجویان)
  5. تدوین برنامه درمانی جامع منحصربفرد برای هر بیمار (در این مرحله با توجه به ارزیابی های انجام شده یک برنامه جامع درمانی برای بیماران تنظیم خواهد شد.)
  6. شروع مراحل درمان با انجام سم زدایی ترک گل ( در این فرایند پاکسازی بدن از ماری جوانا انجام می‌شود. این مرحله با بروز علائم ترک است که برای مدیریت ان نیازمند کمک متخصصین ترک اعتیاد حاضر در بهترین مرکز ترک گل هستید.)
  7. استفاده از داروی ترک گل (به منظور بهبود علائم ترک جسمی و روانی ایجاد شده، پزشک و روانپزشک ترک اعتیاد حاضر در ونک کلینیک، داروهای ترک گل را متناسب با علائم بروززیافته ، تجویز خواهند کرد.)
  8. برگزاری جلسات روان درمانی (روانشناس ترک اعتیاد نقش مهمی در زمینه ترک گل دارد، زیر وابستگی گل روانی هم باشد. بنابراین در این جلسات با کمک روانشناس و مشاور شما به تشخصیص علت گرایش به ماری جوانا می‌پردازید و سپس با ابزارهای مدیریت استرس می‌توانید جایگزین مناسبی برای مصرف گل خود بیابید.)
  9. مراقب پس از ترک گل (از آنجایی که فرایند روان درمانی پیچیده است، احتمالا شما زمان زیادی را برای ترک روانی گل نیاز خواهید داشت. از این رو پیشنهاد می‌کنیم تا جلسات خود بعد از ترخیص نیز ادامه دهید. جلسات مشاوره می‌تواند بصورت مختلفی مانند مشاوره فردی، گروهی، خانواده درمانی و زوج درمانی صورت گیرد. بنابراین بسته به نیاز هر بیمار یکی از اشکال و یا ترکیبی از آن‌ها انتخاب خواهد شد. همچنین رویکردهای روانشناختی مختلفی در زمینه روان درمانی بیماران اعتیاد وجود دارد که معروفترین آن روش CBT است.)

در حقیقت متخصصین بهترین مرکز ترک گل درصدد هستند تا بتوانند درمان اعتیاد ماریجوانا را بصورت کامل و قطعی انجام دهند. با توجه به موارد توضیح داده شده، حالا دیگر می‌دانید که چه چیزهایی را باید در فرایند ترک گل در نظر بگیرید تا درمان شما بدون درد و خماری و به صورت کاملا ایمن طی شود. پس اگر خواهان ترک ماری جوانا بدون درد و خماری هستید، می‌توانید همین حالا با بهترین مرکز ترک گل در تهران تماس(۸۸۰۵۴۹۵۱) گرفته و از خدمات درمانی ونک کلینیک برخودار شوید.

گالری تصاویر ونک کلینیک